Trasa: Gdańsk - Bornholm lub Olandia lub Kłajpeda i Lipawa - Gdańsk
Czytając opis planowanej trasy rejsu morskiego po Morzu Bałtyckim, należy pamiętać, że jest to tylko plan. Jego realizacja w ogromnym stopniu zależy od warunków pogodowych i kondycji załogi. Staramy się zawsze w pełni realizować założenia rejsu, jednakże podany niżej opis trasy rejsu należy traktować jedynie orientacyjnie i poglądowo.
Ze względu na fakt, że rejs trwa tydzień a do najbliższego zagranicznego portu jest 120 – 150 mil morskich, nie ustalamy z góry trasy. To pogoda będzie najważniejszym czynnikiem decydującym o tym, w jakim kierunku uda się popłynąć i które porty odwiedzić. Pierwszego dnia rejsu, kapitan wraz z załogą przeanalizuje aktualne prognozy pogody i zaplanuje trasę tak, aby jak najlepiej wykorzystać wiatr. Trzydniowe mozolne halsowanie w stronę Bornholmu, pod silny zachodni wiatr i dwumetrową falę , może odebrać radość żeglowania nawet najtwardszym. W tym samym czasie na Olandię można pełnym bejdewindem dopłynąć w dobę, ciesząc się fantastyczną żeglugą w stabilnym przechyle i prędkością 6-8 węzłów.
Cena brutto w PLN zawiera: miejsce na jachcie, prowadzenie jachtu przez uprawnionego kapitana, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, opłaty portowe i administracyjne, paliwo, gaz, wodę pitną, ubezpieczenie jachtu, podstawowe szkolenie żeglarskie według systemu ISSA Poland.
Cena nie zawiera: indywidualnego ubezpieczenia KL i NNW; pościeli i ręczników; sprzątania jachtu po rejsie; zwiedzania i biletów wstępu do atrakcji turystycznych; korzystania z płatnych natrysków w marinach, certyfikatu ISSA.
Zaliczka: 50% płatne przy podpisaniu umowy. Reszta: 50% na 5 tygodni przed rozpoczęciem rejsu.
Rabat: -3% przy płatności jednorazowej. Dopłata: +3% przy płatności w trzech ratach.
Możliwość płatności online kartą lub e-przelewem.
Stosujemy jasne zasady! Podajemy pełne i ostateczne koszty udziału w rejsie. Nie stosujemy składek, zrzutek do kasy jachtowej, kaucji, dopłat itp. Gwarantujemy niezmienną cenę!
Rejs odbędzie się niezależnie od ilości zgłoszonych osób.
Brak osób, które obserwują rejs.